۱۳۹۸ اسفند ۱۶, جمعه

روش های عضوگیری در اینستاگرام و مسیر اغواکننده چند هزارتایی شدن

بعد از اینکه پیجتون رو ایجاد کردین؛ از اون پست هایی که تولید کرده بودین3 تا 5 پست رو برای خالی نبودن پیجتون بذارین درونش.
سابق یه سری ربات بودن که کار رو خیلی راحت می کرد. آدرس پیج خودتون رو میدادین و پیج های هدف رو هم بهش معرفی می کردین و میگفتین: برام روزی مثلا 800 تا فالو(follow) کن(همون دنبال کردن خودمون). البته طبق تجارب  بنده، در 24 ساعت میشد حدودا 1300 نفر رو فالو کرد. خب برای اینکه مخاطب پیدا کنی اول باید دیگرون رو دنبال کنی تا طبق اصل زیر دین رفتن ما ایرانیا، اون هم شما رو فالو کنه! و اینطور یکی یکی تعداد دنبال کننده های(followers) شما بالا می رفت.
 امااخیرا اتفاق ناجوری افتاد! اینستاگرام الگوریتم هاشو آپدیت کرد و تمام ربات ها شناسایی شدن. دیگه نشد با ربات ها کار کنیم و حسابی داستان پیچیده شد. اما حالا با این اتفاقی که پیش اومده چطور چندهزارتایی بشیم؟! بازم راه هست!
طبق شنیده ها گویا جدیدا اینستاگرام با روزی 300 فالو مشکلی نداره(البته این هم یک حدسه و اعتبار قطعی نداره. پس سعی کنین نصف این عدد رو در نظر بگیرین برای محاسباتتون) اما، چند شرط دیگه برای این داستان هست:
  • از روز اول با 300 فالو شروع نکنین و برای روز اول، با 50 عدد شروع کنین. به مرور زمان  بعد از یک دو هفته، تعداد رو به 300 عدد برسونین.
  • در ماه بیش تر از 7500 درخواست(request) ارسال نکنین.
  • آخر هر ماه اگر حوصله دارین؛ باید تمام درخواست هایی که تأیید نشدن(pending requests) رو لغو کنین. چطور؟! عکسشو براتون میذارم!
  • همه افراد رو یه جا و در عرض چند دقیقه فالو نکنین. اگر حتی همین 50 نفر رو میخواین فالو کنین؛ باید در کل روز این تعداد رو پخش کنین.
  • سراغ پیج هایی برین که، نزدیک ترین شباهت محتوایی رو با شما دارن. برای مثال اگه در حوزه معماری فعالیت دارین؛ نباید به سراغ یک پیج فیتنس برین و از اعضای اونا برای خودتون عضو بگیرین!
  • بعضی پیجا، برگشت درخواست هاشون بهتر از بقیه پیج هاست. در نتیجه برای رشد سریع، سعی کنین چند پیج هدف داشته باشین و در انتهای هر روز، بازگشتی ها(follow back) رو محاسبه کنین. البته بهتره در انتهای صبح فردا، این کار انجام بشه تا نتیجه بهتری بگیرین.
  • ابتدای شروع، پیجتون رو به صورت پرایوت(private page) راه اندازی کنین و بعد از اینکه 5 تا 7 هزار فالوور پیدا کردین؛ پیج رو پابلیک(public page) کنین.(کاملا بر اساس تجربه شخصی)
  • اگر کسی برای پیجتون درخواست فرستاد؛ سریع تأیید(accept) نکنین. تأیید درخواست های پیج رو بذارین برای صبح روز بعد! این کار طبق تجربه شخصی باعث میشه میزان ریزش و خروج از صفحه اتون کمتر شه.
  • لطفا از عکسای منفی و نامتعارف برای رشد پیج استفاده نکنین. شاید پیج سریعا رشد کنه ولی، اصلا اعضایی که به این سبک بخوان بیان در پیج شما، به درد بیزنس نمیخورن(البته شاید به درد شما بخورن.)!
خب کارهایی که در بالا گفته شد مقدمات راه اندازی یک پیج چند هزار نفره اس و بسته به اینکه پیج خوبی رو برای هدف گیری انتخاب کنین یا نه، میشه گفت حدودا مسیری 5 تا 7 ماهه رو برای رسیدن به تعداد 5 هزار نفر در پیش دارید(البته با محدودیت های جدید اینستاگرام برای تعداد فالو روزانه)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر